مهندس کیان....)

مهندس کیان....)



http://mahsae-ali.blogfa.com  


نظرات 5 + ارسال نظر
دایی محسن خان دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 14:51

سلام دایی بیا فیس بوک نخود فرنگی

خاله مریم پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 19:06

سلام گل من. زیارتت قبول باشه. عکسای مشهدت رو بگو مامانی زود زود برامون بذاره چون دلم یه ذره شده برات.گل:

سلام خاله جون ممنون
چشم زودی می گذاریم دل ما هم تنگ شده براتون.

خاله مریم یکشنبه 21 مهر 1392 ساعت 20:32

سلام خاله. خوبی ؟ کجایی دلم برات تنگ شده فسقلی؟

سلام خاله جون مشهد بودیم جات خالی...
زود زود عکس می گذارم برات

خان دایی یکشنبه 21 مهر 1392 ساعت 13:51

بله دیگه مهندس جان علاقه شدیدی به ترکوندن کیورد داره

بله دایی جون کجاش و دیدی...

خاله مریم سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 19:53

سلام مهندس من. خوبی خاله؟ چند وقتی خبری ازت نبود دلم برات تنگ شده بود.

سلام خاله جون ممنون دل منم تنگ شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد