کیان کوچولو روی پای خودش می ایسته !!!

کیان کوچولو روی پای خودش می ایسته !!!


کیان کوچولو از ذوق سر رسید مامانش امروز از مبل بالا کشید و سرپا ایستاد.


کیان کوچولو برای راه رفتن خیلی عجله داره!


کیان امروز شش ماه و بیست و سه روزش است.

 

 










نظرات 4 + ارسال نظر
خان دایی و مان جون پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 00:40 http://www.bisms.ir

خان دایی : سنباد ! کی بود به من غم داد ؟

مان جون : قربونت اون خنده هات بشم روله عسل خونمون

خان دایی ما به هم شادی میدیم

فربون مان جون

محسن خان دایی چهارشنبه 13 آذر 1392 ساعت 04:25

فکر کنم برای یه سالگیت به فکر کلاس سپک تاکرا باشیم

خاله الی سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 16:30

سلام قربون قد و بالات بشم جوجوی من
مگه اینکه دستم به مامانت نرسه
تو رو نمیاره ببینیمت

دلم خیلی برات تنگ شده

سلام خاله الی
خب تو بیا سربزن اگه راست می گی

خاله مریم سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 13:39

سلام گل من؛خوبی!‏ مبارک باشه!‏ میبینم که مرد شدی و رو پای خودت وایستادی؛ ولی چرا قمبلت طرف ماست خاله؟

سلام خاله مریم ممنون آره دیگه مردددددد شدیم.


ببخشید خاله مامانم راه نداشت از آن طرف عکس بگیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد